Servisní střediska

Využitím autorizovaného servisního střediska výrazně urychlíte postup reklamace.

Před uplatněním reklamace doporučujeme nejdříve kontaktovat technickou podporu.

Výrobce Servis
PocketBook Český servis
Informace k reklamaci
Objednání bezplatného svozu (bezplatné vyzvednutí výrobku k reklamaci)

Běžný postup reklamace:
  1. Vyplníte objednávku bezplatného svozu / reklamaci. (vyberte zaslání do servisního střediska v Praze)
  2. Výrobek zabalíte pro přepravu, na balíček uvedete adresu pobočky Českého servisu, kterou vám zašlou emailem.
  3. Kurýr přepravní společnosti do dvou pracovních dnů přijede na vaši adresu, kde bezplatně vyzvedne balíček s reklamovaným zbožím a zaveze jej do servisu.
  4. Servis provede diagnostiku, při kladném vyřízení reklamace je výrobek zaslaný opravený zdarma na adresu zákazníka.
eReading.cz HP Tronic Zlín, spol. s r.o.
Servisní oddělení
Areál Svit, budova 113, ul. Malotova
760 01  Zlín

tel. 577 055 333
servis@hptronic.cz
Amazon Reklamaci je nutno řešit přímo s prodejcem, který zařízení předá do spolupracujícího servisu / servisu distributora v ČR.
Doporučujeme nejdříve kontaktovat technickou podporu před odesláním výrobku na reklamaci.

Adresa pro zaslání zboží na reklamaci zde.
Tuff-Luv
Ostatní značky