Servisní střediska

Využitím autorizovaného servisního střediska výrazně urychlíte postup reklamace.

Před uplatněním reklamace doporučujeme nejdříve kontaktovat technickou podporu.

Výrobce Servis
PocketBook FixIT - autorizovaný servis pro ČR a Slovensko

Běžný postup reklamace:
  1. Vyplníte objednávku bezplatného svozu / reklamaci.
    (lze zadat i bez registrace, pokud stránku nemáte v češtině, přepněte si jazyk na stránce vpravo nahoře)
  2. Od servisu (FixIT) obdržíte emailem potvrzení svozu zařízení, případně další informace.
  3. Kurýr přepravní společnosti přijede na vaši adresu, kde bezplatně vyzvedne balíček s reklamovaným zbožím a zaveze jej do servisu. Doporučujeme zasílat v originálním balení výrobku + dále dobře zabalené pro přepravu.
  4. Ze servisu je zařízení rovněž bez účtování poštovného zasláno nazpět zákazníkovi


Reklamované zboží NEZASÍLEJTE prodejci!

Amazon Reklamaci je nutno řešit přímo s prodejcem, který zařízení předá do spolupracujícího servisu / servisu distributora v ČR.
Doporučujeme nejdříve kontaktovat technickou podporu před odesláním výrobku na reklamaci.

Adresa pro zaslání zboží na reklamaci v reklamačním protokolu.
Onyx Boox
Ostatní značky
 

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné