Servisní střediska

Využitím autorizovaného servisního střediska výrazně urychlíte postup reklamace.

Před uplatněním reklamace doporučujeme nejdříve kontaktovat technickou podporu.

Výrobce Servis
PocketBook FixIT - autorizovaný servis pro ČR a Slovensko

Běžný postup reklamace:
  1. Vyplníte objednávku bezplatného svozu / reklamaci.
    (lze zadat i bez registrace)
  2. Od servisu (FixIT) obdržíte emailem potvrzení svozu zařízení, případně další informace.
  3. Kurýr přepravní společnosti přijede na vaši adresu, kde bezplatně vyzvedne balíček s reklamovaným zbožím a zaveze jej do servisu. Doporučujeme zasílat v originálním balení výrobku + dále dobře zabalené pro přepravu.
  4. Ze servisu je zařízení rovněž bez účtování poštovného zasláno nazpět zákazníkovi


Reklamované zboží NEZASÍLEJTE prodejci!

Amazon Reklamaci je nutno řešit přímo s prodejcem, který zařízení předá do spolupracujícího servisu / servisu distributora v ČR.
Doporučujeme nejdříve kontaktovat technickou podporu před odesláním výrobku na reklamaci.

Adresa pro zaslání zboží na reklamaci v reklamačním protokolu.
Onyx Boox
Ostatní značky