O nákupu

Doprava a platba

Doručení kdekoliv po ČR a SR

Objednané zboží si můžete nechat zaslat na jakoukoliv adresu v České a Slovenské republice - domů či do práce, nebo využít jednu z mnoha pošt jako výdejní místo, kde si můžete balíček se zbožím vyzvednout. K dispozici pro osobní odběry zboží objednaného přes internet je ostravská prodejna e-book čteček.

Doručení již druhý den v ČR

Odeslání objednávek přijatých do 15:00 hod. (PPL) a do 14:00 hod. (Česká pošta) ještě týž den! Platí pro zboží skladem a dobírku nebo on-line platbu. V některých případech je možno zboží zaslat ještě týž den i po dvanácté hodině - pro ověření volejte. Pro zasílání pouzder pro ebook čtečky nabízím i levnější (a pomalejší) dopravu doporučenou zásilkou. 

Ceny dopravy ČR

Způsob dopravy Cena při platbě na bank. účet Cena při dobírce Doba doručení od odeslání
PPL ZDARMA
při nákupu nad 2500 Kč
(jinak 75 Kč)
 

115 Kč

Rychlá kurýrní služba, doručení zboží již druhý pracovní den od odeslání. V případě doručení do firmy/zaměstnání je doručovací okno shodné s běžnou pracovní dobou.
Česká pošta - Balík do ruky

ZDARMA
při nákupu nad 2500 Kč
(jinak 85 Kč)

125 Kč Doručení zásilky již následující pracovní den od podání zásilky. V případě nezastižení zákazníka na doručovací adrese je možné balík vyzvednout na poště či sjednat další pokus o doručení na doručovací adrese.
Česká pošta - Balík na poštu ZDARMA
při nákupu nad 2500 Kč
(jinak 75 Kč)
115 Kč Zásilka bude doručena na poštu dle výběru zákazníka, kde bude připravena k osobnímu vyzvednutí již druhý pracovní den od odeslání. Doba na vyzvednutí je pět pracovních dnů.
Česká pošta - Doporučená zásilka 39 Kč 79 Kč Ekonomická přeprava, kterou můžete využít pro dopravu samostatného pouzdra. Je nutné, aby se zasílaný předmět vešel do bublinkové obálky. Doba dodání není garantována, ale pohybuje se běžně v rozmezí 2-4 pracovních dnů.
Vyzvednutí na pobočce Zásilkovna ZDARMA
při nákupu nad 2500 Kč
(jinak 59 Kč)
79 Kč Doručení za 2-3 pracovní dny k vyzvednutí na zákazníkem vybraném výdejním místě sítě Zásilkovna (přes 1100 zapojených výdejních míst).


Osobní odběr v sídle provozovatele není možný, k dispozici pro osobní odběry je prodejna v Ostravě.
 

Ceny dopravy Slovensko

Způsob dopravy Cena při platbě platební kartou on-line Cena při dobírce Doba doručení od odeslání
DHL Parcel
 
4,90 EUR (+ poplatek při platbě kartou) 6,7 EUR Dodání za dva pracovních dnů od odeslání.

Upozornění: Cena objednaného zboží, poštovného a poplatků za platbu, se celou dobu v průběhu objednávky ukazuje v Českých korunách. V platební bráně je uvedena celková cena opět v CZK. Z vašeho slovenského účtu k platební kartě bude stržena částka v EUR dle aktuálního kurzu vaší banky. Daňový doklad přiložený ke zboží bude v CZK. Toto řešení neumožňuje prodávat zboží slovenským firmám, tedy prodej bez DPH.

Možnosti platby

  • Dobírka - platí se hotově doručovateli při převzetí balíku. Nedá se platit kartou.
  • Převodem na bankovní účet - tento způsob platby je cenově zvýhodněn, je levnější jak dobírka. Zboží odesílám ihned po připsání platby na můj účet u Unicreditbank. Při vybrání tohoto způsobu platby Vám budou zaslány na email údaje pro platbu v následujícím znění: bankovní účet: 2114019796 / 2700, variabilní symbol: číslo objednávky.
  • Platební kartou přes internet - po provedení objednávky je zákazník přesměrován na platební bránu s podporou bezpečnostních standardů 3D Secure, kde provede úhradu objednávky skrz zadání údajů ze své platební karty. Možné je platit kartami Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
  • On-line platby - moderní rychlý způsob úhrady. Zákazník je po provedení objednávky přesměrován přímo do internetového bankovnictví své banky, kde bude mít předvyplněny údaje k platbě.

 

Informační oznámení - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen od 1. 3. 2017 vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Kontakt
ico_mail   Email
info@axos.cz
ico_phone   Telefon
776 172 937

 

ico_home  

Korespondenční adresa

Adresa níže slouží pro zaslání zboží
k výměně, vrácení či reklamaci.

aXOs.cz - ebook čtečky
Mírová 166/23
703 00 Ostrava
tel. 776 172 937

Na této adrese se rovněž nachází
kamenná prodejna s e-book čtečkami.

 

     

Fakturační adresa

T o m á š   B o h d a l
L i p t o v s k á  1 9
7 4 7  0 6   O p a v a  6

I Č  7 3 8 0 4 9 0 8
D I Č   C Z 8 2 1 2 1 0 5 4 1 8

Zapsán v Živnostenském rejstříku Magistrátu města Opava.
Plátce DPH.

 

ico_bank  

Bankovní spojení

Číslo účtu ČR (platba v CZK):  2114019796 / 2700 (UniCredit Bank)

IBANCZ0227000000002114019796
BIC BACXCZPP

Číslo účtu SR (platba v EUR): 2900484943 / 8330 (Fio banka).
Při objednání zboží s platbou předem, jsou údaje k platbě automaticky zasílány emailem v kopii objednávky. Platba za objednávku se zasílá na výše uvedený bankovní účet, jako variabilní symbol se uvádí číslo objednávky - pak je možné bezproblémové a rychlé spárování objednávky a platby.

 

spokojenost_kontakt_022016

tomas_foto
Dobrý den, jsem provozovatelem tohoto internetového obchodu a rád bych své podnikání trochu představil - pokud Vás to tedy zajímá :-) Proč zrovna e-shop specializovaný na čtečky elektronických knih? Už v dětství jsem byl vášnivým čtenářem a první návštěva knihovny byla jak návštěva ráje :-) Záliba ve čtení mi vydržela dlouho, ale časem přeci jen ochabla. Jednou z dalších mých zálib byla technika. Jednoho dne jsem se dočetl o zařízení s názvem Kindle 3 a zaujalo mne natolik, že jsem si jej z USA objednal. Byla to moje první čtečka a nadchla mě z několika důvodů a byla pro mne impulsem pro návrat k četbě knih, tentokrát v elektronickém formátu. Začal jsem se také více zajímat o ebook čtečky  a jelikož ty stály a pořád stojí mimo většinový zájem časopisů a magazínů, vzal jsem to do svých rukou a začal tvořit blog o ebook čtečkách. Mám rád specializované obchody, kde prodávající produktům rozumí a dokáže poradit, odpovědět na zvídavé dotazy kupujících a navrhnout jim řešení, které uspokojí jejich požadavky. Takže moje záliba nakonec vyústila v tento e-shop, kde Vám doufám budu schopen poradit nejen při nákupu čtečky, ale i potom. Ve své mnohaleté praxi jsem si jen potvrdil, že mnohé (i velké a známé) e-shopy jsou jen posouvači krabic bez přidané hodnoty a bez znalostí poradit či vůbec bez ochoty zabývat se zákazníkem po nákupu a poskytnout mu poradenství a osobní přístup. Touto cestou jít nechci a rád Vám to potvrdím, pokud se rozhodnete nakoupit v mém e-shopu.

Tomáš B.

Prodejna

Vážení zákazníci, rád Vás přivítám v kamenné prodejně v Ostravě, kde jsou k vidění a vyzkoušení čtečky e-knih z mé nabídky, včetně pouzder.  V prodejně v Ostravě lze zboží nejen vidět, ale také vyzkoušet a zakoupit. Prodejna funguje také jako výdejní místo, kde lze realizovat osobní odběr zboží objednaného přes e-shop aXOs.cz.

Adresa prodejny s e-book čtečkama

Mírová 166/23
(vedle Vítkovické nemocnice, v jednosměrce, hned u parkoviště - viz mapa níže)
703 00 Ostrava
tel. 776 172 937

Běžná otevírací doba

Pondělí:    8:00 - 18:00
Úterý:   9:00 - 16:00
Středa:   9:00 - 16:00
Čtvrtek:   9:00 - 16:00
Pátek:   9:00 - 16:00
Víkend a svátek   zavřeno

 

Co byste měli vědět

  • Platba: V prodejně je možné platit hotově či běžnými platebními kartami (Visa, Mastercard, ...).
  • Parkování: přímo před prodejnou (zdarma), vedle prodejny (placené stání)
     

Informační oznámení - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen od 1. 3. 2017 vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Obchodní podmínky

1. Kontaktní údaje prodávajícího


Název: T o m á š B o h d a l
Korespondenční adresa: Mírová 166/23, Ostrava, 703 00
Fakturační adresa: L i p t o v s k á 1 9, O p a v a 6, 7 4 7 0 6
Telefon: 776 172 937
Email: info@axos.cz
IČ: 7 3 8 0 4 9 0 8, DIČ:  C Z 8 2 1 2 1 0 5 4 1 8
Zapsán: v živnostenském rejstříku Magistrátu města Opava


2. Informace


Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Informace o přijímaných způsobech a cenách platby jsou uvedeny zde.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


3. Doručování zboží


Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

Cena a způsob doručení - informace zde.

4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy


Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Kupující je povinen vrátit zboží na korespondenční adresu provozovatele uvedenou v kontaktech. Dobře zabalené, pojištěné a doporučeně.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a to převodem na bankovní účet kupujícího. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

5. Práva a povinností z vadného plnění


Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

6. Vyřízení reklamace


Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě (či servisního střediska) bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

7. Ochrana osobních údajů


Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

8. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/


9. Ostatní


Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. května 2016.

Stránka 1 z 1 - 4 položek celkem